sobota 28. januára 2012

Alverde výpredaj :)

Tí čo ma majú na facebooku už vedia, že som si včera nakúpila úžasné vecičky v DM na Obchodnej. Vzadu v predajni boli v jednom stojane nahádzané veci Alverde za 1,2,3,4 eurá. Ja som snorila, že čo všetko je za euro a odišla som maximálne spokojná :)
Priznám sa, že nič z Alverde som doteraz nemala, nelákalo ma to ani kvôli cenám, ani kvôli baleniu, proste to išlo mimo mňa. Ale! Včera som si našla krásny nude rúž, tekuté líčka, druhý typ štetca na gélovú linku a rozjasňovač!! za 1euro:) Výrobky samozrejme poskúšam a potom na nich urobím recenzie teraz len aby ste vedeli, že sa koná takýto výpredaj aby ste sa mohli ísť pozrieť. Koná sa všade dnes ráno som bola v ďalšej DM:)
Ozaj po včerajšku som si pozrela stojan s vecami Alverde a popravde ma tam zaujalo kopec vecí - podklad pod tiene, podklad pod rúž, minerálna lícenka, pekná sada na obočie, ďalší typ rozjasňovača. Každopádne toto bol môj prvý nákup ale už teraz viem, že nie posledný.
A čo Vy? Používate veci Alverde? Ak áno napíšte mi prosím, že čo :)

13 komentárov:

  1. aj u nás som zbadala pult s Alverde, tak snáď to ešte zastihnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strašně ti závidím ten liquid rouge. měla jsem ho doma a byl naprosto úžasný. ale prošla mu trvanlivost a přišlo mi, že začal jinak vonět, tak jsem ho raději vyhodila. no a u nás ho už nikde neprodávají...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. alverde mam jedine odlicovac,ktory mi ale vobec nevyhovuje..asi preto lebo mam citlive oci na vacsinu odlicovacov.nevedela by si mi poradit niaky na citlive oci?takmer zo vsetkych ma stipu..a dnes sa pojdem veru pozriet aj ja ci tam nieco najdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám očné tiene Alvedre a milujem ich <3 mám ich aj na blogu ukázané :-D
    violetwitch-eve.blogspot.com
    V takom priečinku že BEAUTY ;-)
    ;-) perfektne mi držia na očiach :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem zvědavá, jak budeš s Alverde spokojená. Mimo dekorativky mi vyhovovalo skoro všechno. Bohužel stíny byly hodně málo pigmentované, rtěnka mi vysušovala a lesk mi hodně lepil. :( Tak snad budeš spokojenější než já. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten štetec na linku mám aj ja tiež za 1 € a je super :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. u nás DM prerábajú už asi mesiac a otovria až 7.2. uáááá a ja o kopu vecí prídem :-( fnuk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Alverde mám zatial len krémiky na ruky a nohy a som veeľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám od nich špirálu a som spokojná asi tak na 53% :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dadka - mám pre teba tri rady :) Prvé dve sú na rovnakej úrovni - očný odličovač Vichy a La Roche Posay, obe sú neskutočne skvelé akoby si sa odličovala vodou. Vážne, odlíčia perfektne a miestami mám pocit, akoby pri tom moje oči oddychovali. Poslednou radou je kamilkový odličovač od Yves Rocher, ktorý ja lacnejší, tiež skvelý na citlivé oči, akurát neodličuje tak dobre. Treba pri ňom trochu viac práce:) Ale to by som ako veľký problém zase nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. alverde je podla mna vyborna alternativa bio a vegan kozmetiky:-D a ak este vo vypredaji, tak nie je o com

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne