Čo kúpiť na Valentína


A je to tu zase! Ten deň, ktorý polovica ľudí miluje a polovica neznáša. A potom sú to ešte asi aj takí ľudia, ktorým je Valentín ukradnutý. Ja mám osobne Valentín rada, som asi celkovo taký sviatkofil, takže každý deň ktorý si môžem urobiť hoci len o máličko špeciálnejší si užijem. Veľmi sa teším, že tento rok vyšiel Valentín na sobotu, takto môžeme deň so snúbencom začať dobrými sladkými raňajkami (Valentín je pre mňa ako synonymum sladkého) a urobiť si ho špeciálny celý. Inak zdá sa to len mne, že tento rok ide strašne rýchlo a ani sme sa nenazdali a po Vianociach je tu už Valentín? Ak ste ako ja a ešte nemáte darček, prinášam zopár tipov, ktoré vám hádam prijdú vhod. Kozmetika a sladké, to je podľa mňa zaručená kombinácia, s ktorou môžete mať ľahko úspech. 
Takže, čo kúpiť priateľovi?

1, Parfém - nehynúca štvorica

Parfém je podľa mňa fakt super Valentínsky darček. Je jednak praktický a jednak pomerne dosť osobný. Vyberiete vôňu, ktorá sa vám bude na priateľovi páčiť a s ktorou si budete spájať rôzne zážitky a spomienky. Ak neviete aký parfém vybrať inšpirujte sa nevyhnúcimi klasickami ako je Dior, Boss, Bvlgari či momentálne veľmi populárny Paco Rabanne. 











2, Iná kozmetika
Aj kozmetika vie naznačiť, že sa o svojho milého staráte a záleží vám na ňom. Kvalitný krém na tvár či balzam po holení sa vždy hodia a potešia mužov, čo majú radi praktické darčeky. 



Samozrejme, že platí, že nie každého chlapa kozmetika poteší, ale to viete vy určite najlepšie. Každá si toho svojho poznáme najlepšie, a vieme, čo ho najviac poteší. S darčekom či bez, hlavne mu nezabudnite povedať, ako veľmi ho milujete.

A čo Vy? Máte už vymyslený Valentínsky darček? Oslavujete Valentína?


Previous
Next Post »

15 komentárov

Pre písanie komentárov
ShoesManiac
AUTHOR
12. februára 2015, 8:33 delete

slavíme :) A mám i nakoupeno - kubánský rum a doutníky ;)

Reply
avatar
Michael
AUTHOR
12. februára 2015, 11:43 delete

One million bych si nechal líbit =D.
A ano, tak nějak svým způsobem ho "slavíme"..společná snídaně, společný oběd i večeře..kytice, ručně vyrobený dárek z lásky..

Michael
www.ontheleaf.net

Reply
avatar
12. februára 2015, 14:37 delete

My Valentina oslavujeme, ale darceky si nedavame, teda az na kvety, ktorymi ma moj muz zvykne potesit. Pre mna je najkrajsi darcek spolocne straveny cas. Hoci sa nam tento rok nepodari ist na nejaku veceru von, aspon si objedname jedlo domov a kukneme si spolu film.

Reply
avatar
12. februára 2015, 14:40 delete

Ten parfém 1 Million má přítel hrozně rád, hezky voní :)
http://everythin-kate.blogspot.cz

Reply
avatar
Whatever
AUTHOR
12. februára 2015, 14:53 delete

Spíše si na Valentýna zajdeme na dobrou večeři, takové dárečky si k Valentýnu nekupujeme ale jako inspirace super :-)

Reply
avatar
BIELA MAČKA
AUTHOR
12. februára 2015, 17:22 delete

Nic kupovat nebudem. Ide o vyslovene komercny sviatok a zisk obchodnikov. :-)
/kaviareň/

Reply
avatar
Amy Morgan
AUTHOR
12. februára 2015, 17:51 delete

my sme bohužiaľ s priateľom na valentína od seba vzdialení ale tak on mi priniesol sladkú mňamku keď ma bol pozrieť a ja som mu zase poslala pekný list (a tiež niečo na mlsanie) poštou
Nijako extra Valentína ale neoslavujeme... len si zvykneme spraviť taký oddychový deň
celé to šialenstvo v obchodoch sa mi zdá šialené a skôr ma to odrádza :)

LadyinBlack

Reply
avatar
12. februára 2015, 20:12 delete

pekne si to napísala, podľa mňa je dôležité byť spolu a urobiť si krásny deň!

Reply
avatar
12. februára 2015, 20:13 delete

Tá ziskuchtivosť je naozaj smiešna, ale to je záležitosť nielen Valentína ale bohužiaľ skoro každého sviatku :/

Reply
avatar
12. februára 2015, 20:14 delete

Večera je mňam! Často lepšia ako darček nasilu :)

Reply
avatar
12. februára 2015, 20:14 delete

aj môj :) a vonia krásne, súhlasím!

Reply
avatar
12. februára 2015, 20:15 delete

Ale to je hlavné! Byť spolu a vychutnať si ten čas :)

Reply
avatar
12. februára 2015, 20:16 delete

to je krásne! Mne sa veľmi páčia ručne robené darčeky, ale nemám na ne talent :(

Reply
avatar
My pink time
AUTHOR
14. februára 2015, 12:58 delete

My pujdeme nekam na večeři, a já pro něho upekla cheesecake (viz. v budoucím týdnu článek na blogu) protože on ho zbožňuje a mě pečení moc nejde, takže doufám že pochopí, že to ode mě pro něj byla celkem "oběť... i když nakonec to nebylo tak strašné :-)

Reply
avatar